[RESOLVED]


Untuk versi Bahasa Malaysia, sila skrol ke bawah  


*Date and Time Stamp: 11.45 a.m., 10 May 2022 


Temporary Service Interruption


Dear Digi Subscribers,  


Please be advised that there is a temporary interruption to the Reload and Bill Payment Services via the MyDigi Web until further notice. The restoration works are in progress and the information on this will be updated from time to time. 


Please use our other channels below to perform Reload/ Top-Up and Bill Payment:

  • Prepaid Reload - Reload with 
    • Physical PIN via *123*16-digit reload PIN#,
    • MyDigi App,
    • Mobile E-wallet (Touch 'n Go e-Wallet, Boost and GrabPay), or 
    • Kiosk
  • Postpaid Bill Payment - Pay with
    • MyDigi App,
    • Mobile E-wallet (Touch 'n Go e-Wallet, Boost and GrabPay),
    • Kiosk, or  
    • JomPAY (Biller Code: 1016, Ref-1: [Your Digi Account Number])


Other than those that are mentioned above, all other services such as voice calls, internet and roaming will function as normal. 


The inconvenience in the meantime is truly regretted. Thank you for your patience.

 


Gangguan Sementara pada Perkhidmatan


*Terkini setakat: 11.45 a.m., 10 Mei 2022


Kepada Pelanggan Digi,


Harap maklum bahawa terdapat gangguan sementara pada Perkhidmatan Isi Semula dan Pembayaran Bil melalui Laman Web Digi sehingga diberitahu. Kerja-kerja pemulihan sedang dijalankan dan maklumat mengenai perkara ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa.


Sila gunakan saluran alternatif di bawah untuk melakukan Isi Semula/ Tambah Nilai dan Pembayaran Bil:

  • Isian Semula PraBayar - Isian Semula dengan 
    • PIN fizikal melalui *123*16-digit PIN#
    • Aplikasi MyDigi
    • Mobile E-dompet (Touch 'n Go e-Wallet, Boost dan GrabPay)
    • Kiosk
  • Bayaran Bil Pascabayar – Bayar dengan
    • Aplikasi MyDigi
    • Mobile E-dompet (Touch 'n Go e-Wallet, Boost dan GrabPay)
    • Kiosk
    • JomPAY (Biller Code: 1016, Ref-1: [Nombor Akaun Digi Anda])


Selain daripada yang dinyatakan di atas, semua perkhidmatan lain seperti panggilan suara, internet dan perantauan antarabangsa berfungsi seperti sediakala.  


Kami dengan ikhlas ingin memohon maaf di atas segala kesulitan.