[RESOLVED]


 

Untuk versi Bahasa Malaysia, sila skrol ke bawah  


*Date and Time Stamp: 3.30 p.m., 20 July 2022 



Temporary Interruption to Account Management, Reload and Bill Payment Services via MyDigi


Dear Digi Subscribers,  


Please be advised that there is a temporary interruption to the Account Management, Reload, and Bill Payment Services via MyDigi until further notice. The restoration works are in progress, please bear with us while we resolve this matter.


For the time being, you may perform the above actions via the channels below:


  • Account Management 
    • Dial *128# for Prepaid & Postpaid accounts
  • Prepaid Reload
    • Reload with Physical PIN via *123*15/16-digit reload PIN#
    • Reload via eWallet apps or online banking
  • Postpaid Bill Payment 
    • Jompay
    • Biller Code: 1016
    • Ref-1: [Your Digi Account Number]
    • Touch 'n Go eWallet app


The inconvenience in the meantime is truly regretted. Thank you for your patience.

 


Gangguan Sementara Perkhidmatan untuk Pengurusan Akaun, Muat Semula dan Pembayaran Bil di MyDigi



*Terkini setakat: 3.30 p.m., 20 Julai 2022



Kepada Pelanggan Digi,  


Harap maklum bahawa terdapat gangguan sementara pada perkhidmatan Pengurusan Akaun, Tambah Nilai dan Pembayaran Bil di MyDigi. Kami sedang berusaha menangani keadaan tersebut.


Sila gunakan saluran alternatif di bawah untuk mengakses perkhidmatan di atas: 


  • Pengurusan Akaun 
    • Dail *128# untuk akaun Prepaid & Postpaid
  • Tambah Nilai Prepaid
    • Tambah nilai dengan PIN Nyata, dail *123*PIN tambah nilai 15/16-digit#
    • Tambah nilai dengan aplikasi eWallet atau perbankan atas talian
  • Pembayaran Bil Postpaid 
    • Jompay
    • Kod biller: 1016
    • Ref-1: [Nombor Akaun Digi Anda]
    • aplikasi eWallet Touch 'n Go


Kami dengan ikhlas ingin memohon maaf di atas segala kesulitan.